9 dagar kvar

Ni kommer märka att mina inlägg blir mer och mer sentimentala nu när avresan närmar sig.
Staden har fått ett helt nytt ljus, och jag ser allt med nya ögon. Jag tycker att heltäckningsmattor är söta, och jag älskar mitt svarta snor och öronvax. Det finns inget bättre än regn och dimma. Åh, london ska vi gifta oss?

Så jag undrar vad jag ska hitta på de här sista dagarna. Jag borde egentligen göra något minnesvärt och stort som att spränga house of parliament eller prata i speakers corner, men jag kommer nog mest bara sitta i mina parker och titta på ankorna som plaskar.
Sen ska jag ju förstås hälsa på alla mina älskade. Ta med S till puben (och se till att han tömmer katetern INNAN han går), gå på grekiskt avskedskalas hemma hos min T, ta med A till camdenmarket (ej särskilt handikappvänlig) för att köpa något oanvändbart såsom en korsett och slutligen köpa glass till mina pojkar indigo och phoenix. Det låter som en värdig avslutning på de här 1,5 åren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0