får jag sparken?

Imorse var jag hemma hos Ted och plockade bajs, eller "pull the poo out" som man skulle säga här. Jag råder er som inte förstår vad jag pratar om att läsa inlägget "teds tarminnehåll" längre ned på sidan.
 Det var fin konsistens på bajset idag, men han berättade att han varit förstoppad i två dagar så det var extra mycket bajs att plocka. Det var så mycket bajs att det nästan inte fick plats i den svarta påsen. Men det var inte bajset jag skulle prata om, utan en annan sak. Ted sårade mig idag. Han tycker tydligen att jag är för långsam. Med en sårad min frågade jag: "Ted, menar du att jag är för långsam när jag plockar bajs?" Han nickade dramatiskt.
Han vill inte att jag kommer på veckodagarna längre då han har bråttom och ska till jobbet. Jag får bara komma på lördagar. Jag vill bli snabb att plocka bajs, men jag funderar på hur det ska gå till. Jag ska försöka hitta någon att träna på. Eller det kanske finns någon kurs att gå?
Usch, jag inser att detta problem ständigt kommer hemsöka mina tankar och förstöra min nattsömn ett tag framöver. Mitt självförtroende är i botten. Det är inte roligt att vara en långsam bajsplockare.

Kommentarer
Postat av: Per Nilsson

Du är toppen Ingrid, jag följer bloggen hela tiden. Detta var en väldigt filosofisk fundering alltså, långsam på att plocka bajs ehmmm.

2009-03-20 @ 01:19:26
URL: http://www.svenskbladet.se
Postat av: Josefin

Du skriver så galet bra. Din blogg är bästa underhållningen hittills!

2009-03-23 @ 07:35:49
URL: http://josefinbergstrom.blogspot.com
Postat av: maria

Du kanske kan skaffa en sug? Typ dammsugare men bygga om lite? Eller en skrapa av nåt slag?



kram!

2009-04-22 @ 22:40:51
Postat av: maria

Du kanske kan skaffa en sug? Typ dammsugare men bygga om lite? Eller en skrapa av nåt slag?



kram!

2009-04-22 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0