hemma i calcutta

Efter en mardroms-tagresa som tog 20 timmar och inkluderade magsjuka, forseningar, en trasig AC och tjattrande indier ar jag hemma i min sovsal och att aka tillbaka var det basta beslutet jag nagonsin tagit.
Trots dodsbesked hemifran igar aker jag nog inte tillbaka till sverige forran pa mandag. Alla ar sa snalla och pysslar om mig nu nar jag ar sjuk, for det ar har pa sudder street manga av de akta hjaltarna finns.

Ah, jag riktigt njuter av biltutorna. Det var lite tystare i varanasi och det kandes inte ratt. Innan jag aker ska jag spela in calcuttas soundtrack och anvanda som avslappningsband.

Kommentarer
Postat av: bror

Ingrid! Jag önskar jag vore där och kunde pyssla om dej. Men jag får göra det härhemma istället. Jag glädjer mej till att du kommer snart. KRAMAR

2010-03-03 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0